Implementació l’aplicació The Art of Reading per l’aprenentatge de suahili

Des del grup de recerca ARGET s’ha treballat amb un projecte Europeu centrat amb l’objectiu de millorar la comprensió lectora en anglès dels estudiants universitaris mitjançant una aplicació anomenada Stratapp - The Art of Reading. Aquesta és una aplicació educativa gratuïta basada en els principis de la gamificació creada en el marc d'un projecte europeu KA2 de cooperació per a la innovació i l'intercanvi de bones pràctiques, coordinat per la Dra. Mar Gutiérrez-Colon (http://stratapp.eu).

Relacionat amb aquest projecte i gràcies al suport del programa de la URV solidària, se n’ha creat una nova versió adaptada per aprendre swahili a la regió de Kenya (Sud-Àfrica). Les investigadores de la URV, la Dra. Mar Gutiérrez-Colón i la Dra. Ester Torres, amb el suport en línia de la també investigadora Dra. Vanessa Esteve, s’han desplaçat a Kenia, concretament a una escola de Nairobi, per treballar amb l’Alicia Ndegwa en el projecte StratApp-swahili.

En relació a aquesta acció es pot trobar una notícia publicada al diari El Punt Avui.