XARXES – INNOVAESTIC 2020

El proper mes de juny, es durà a terme de manera on-line des de la Universitat d'Alacant XARXES-INNOVAESTIC 2020, les XVIII Jornades de Xarxes  d’Investigació en Docència Universitària (Xarxes 2020)  i el  IV Workshop Internacional d’Innovació en Ensenyament Superior i TIC (INNOVAESTIC 2020).

En aquestes, participaran alguns membres del grup de recerca on presentaran les següents comunicacions:

• INTROBOT: Diseño e implementación de una propuesta didáctica para introducir la robótica educativa en la formación de maestros de educación infantil.
  • La Competencia Digital Docente desde una perspectiva de género. Estudio de caso en el máster interuniversitario de tecnología educativa.
  • Disseny i construcció de l’aula com a ambient d’aprenentatge mitjançant un món virtual 3D.

Per més informació podeu consultar el llibre d’actes aquí