Estada d'una estudiant de Doctorat internacional

Aquest 2019 ens visita a l’ARGET la psicopedagoga Constanza Garcés López de la Universitat Viña del Mar de Chile. Estarà amb nosaltres els mesos de gener i febrer  realitzant la fase inicial del seu doctorat en Tecnologia Educativa, dirigit pel Dr. Josep Holgado.  Aquest es pot dur a terme gracies a una beca adjudicada en conveni per la URV i la UVM.

La seva recerca porta per títol “Desarrollo de la competencia digital docente (CDD) en la Escuela de Educación de la Universidad Viña del Mar” en el qual es pretén analitzar el nivell de desenvolupament de la CDD per després dissenyar i aplicar un programa de formació ajustat a les necessitats dels professors que, potencií la incorporació de les tecnologies en les practiques pedagògiques, de tal manera que els estudiants aprenguin no només amb les TIC sinó també durant la seva formació professional.