Estudiant de doctorat internacional

Des de fa una temporada, tenim amb el grup de recerca ARGET a Marni Manegre, educadora, instructora i estudiant de doctorat en la temàtica de l’aprenentatge en línia i tecnologia educativa. Es va llicenciar en ciències i lingüística a la Universitat d’Alberta, Edmonton, Canadà. Al llarg de la seva carrera professional ha ocupat càrrecs d’assistent de psicologia de la Universitat d’Alberta i com a investigadora i directora de projectes amb el departament de psicologia de la Universitat d’Athabasca.

Actualment, la Sra. Manegre està analitzant l’ús de l’anglès com a llengua estrangera en estudiants de secundària mitjançant un fòrum de coneixement. Aquesta acció forma part del projecte internacional COMMconeixement (KBIP). L’objectiu d’aquesta acció es determinar si els entorns d’aprenentatge col·laboratiu faciliten l’aprenentatge de llengües estrangeres i la producció lingüística.